Obowiązki Gospodarza ROD im. Sienkiewicza w Elblągu:
1.Współpracuje z działkowcami, udziela informacji i
porad zainteresowanym.
2. Umieszcza w gablotach ogłoszenia ważne, informacje i komunikaty przekazane
przez Zarząd.
3. Informuje Zarząd o wszelkich zauważonych nieprawidłowościach w
funkcjonowaniu ogrodu.
4. W razie potrzeby i możliwości technicznych wykonuje drobne naprawy i
konserwacje w infrastrukturze ogólnej ogrodu.
5. Sprawdza stan techniczny infrastruktury ogólnej ogrodu, (tj. stan techniczny
ogrodzenia ogólnego, bram wjazdowych, furtek), zauważone usterki przekazuje
zarządowi.
6. Kosi trawę w części gospodarczej oraz dba o krzewy przy drodze.
7. Kontroluje przestrzeganie przez działkowców Regulaminu ROD,
8. Zawiadamia Zarząd o rażącym lub uporczywym naruszaniu przez działkowców lub
inne osoby Regulaminu Rodzinnego Ogrodu Działkowego.
9. Kontroluje przestrzegania segregacji odpadów przez działkowców. Jest
upoważniony do upominania działkowców, nie stosujących się do regulaminu
segregacji odpadów i zgłaszania tego faktu Zarządowi ROD.
10. Informuje zarząd o konieczności wywozu odpadów komunalnych.
11. W uzasadnionych przypadkach i wyznaczonych terminach odpowiada za
umożliwienie działkowcom wjazdu na teren ogrodu, odpowiada za otwarcie i
zamknięcie bram wjazdowych. Za szkody spowodowane wjazdem na teren ogrodu
odpowiada działkowiec i jest zobowiązany do ich usunięcia.
12. W sprawie umożliwienia wjazdu należy zgłaszać odpowiednio wcześniej
Gospodarzowi ogrodu (min. jeden dzień wcześniej), można również w tej sprawie
dzwonić pod numery telefonów, które znajdują się w gablotach informacyjnych.
13. Wypożycza sprzęty ogrodowe działkowcom na podstawie umowy wypożyczenia.
Nadzór nad pracą gospodarza ogrodu, a także okresową
ocenę pracy wykonuje Zarząd ROD im. Sienkiewicza w Elblągu.
Gospodarz ogrodu nie jest upoważniony do przyjmowania jakichkolwiek wpłat od
działkowców.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz